Skadad...

Jag vill inte lägga ut för mycket information om detta än pga försäkringar och pågående konflikter, men i söndags var jag ute och vandrade, jag ramlade och skadade mitt högra knä illa.




Jag fick bäras på  bår till närmaste räddningsrutt



Jag kom till akuten och blev röntgad och hemskickad med en skena, inga benbrott men jag ska träffa en orthoped imorgon. Där emellan skulle man kunna tänka att jag har spenderat all min tid i detta läget:



Men emellan nu och i söndags har det hänt massa andra saker, och kontentan av det hela är att kanske blir det så att jag kommer hem tidigare än vad jag hade planerat att göra, antingen för att mitt knä behöver mer vård eller för att min arbetssituation inte funkar så bra just nu.

Så så är det för tillfället, mycket kommer att avgöras idag och imorgon tror jag...

Jag önskar att jag kunde berätta och visa mer, men det hade bara varit obegåvat just nu, och ni känner ju mig.

Puss


Kommentarer
Postat av: blondinbodahl

Usch fyfan! :( Va tråkigt! Hoppas verkligen knät läker fort! Dock vet jag av erfarenhet att knän kan va ganska sega, å sjukt ont gör det... men kämpa på tjejen! Varför har du ett rött band på armen oxå - e d för att du inte ingår i deras sjukförsäkring? Krya på dig!! kram

2010-03-25 @ 07:40:50
URL: http://blondinbodahl.blogg.se/
Postat av: Klaus

Hoppas att allt kommer att gå den vägen du behöver att det går. Det är ju för illa att du skall behöva dras med en oförstående värdmamma i detta läge... Heja dig! Krya på dig och sträck som alltid på ryggen även om du har ont i knäet :)

2010-03-25 @ 07:52:18
Postat av: Maria W

Nämen usch!!! Vad har du gjoooort? Hoppas det löser sig på bästa sätt och att du inte ha för ont. Din stackare där. Det var ju inte riktigt detta du åkte dit för....

Kram

2010-03-25 @ 09:15:03
Postat av: Marita

Hej gumman, usch vilken otur. Jag tänker på dig och önskar att allt skall gå jättebra och ordna sig till det bästa för dig. puss o kram

2010-03-26 @ 00:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0