Kort uppdatering...

Allting pekar nu mot att jag kommer få avbryta mitt år och åka hem, jag väntar på att få klartecken från läkare att det ska bli säkert för mig att flyga, och att försäkringsbolaget lyckas hitta en flygbiljett till mig vilket kan bli krångligt nu såhär när det är springbreak och påsktider. Jag hoppar fortfarande runt på kryckor och med en stabiliserande skena från låret till vaden, än så länge har jag inte fått någon officiell diagnos eftersom jag inte gjort MR än men orthopeden misstänker att jag har LCL




Vi får se hur det blir... mamma har iaf informerat mig om att det blir ingen mellan landning hemma efter att jag landat på landvetter, utan dirket till sjukhuset...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0