Jag kommer hem!

Idag, om bara några få timmar, sätter jag mig på planet hem! Äntligen! Och imorgon vid lunch landar jag i Sverige.



Jag längtar så, mina väskor är packade, allt är klart, jag sitter i soffan och väntar, tittar på TV och trippar på Vicodin samtidigt som jag försöker att inte somna än. Jag tänker att jag vill försöka vända dygnet så snart som möjligt. För första gången ska jag flyga buisness class och det ska bli intressant att se hur det är, antagligen ganska soft =).

När jag landar kommer mamsen och hämtar upp mig =) Men tyvärr får jag inte åka hem först, utan först blir det sjukhuset, och antagligen kommer jag opereras innan jag får lov att åka hem.

Men men... SVERIGE HERE I COME <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

uppdatering? =)

2010-04-12 @ 16:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0