Livet rullar vidare...

Detta kommer bli det sista inlägget på denna bloggen. Jag har länge kännt att jag egentligen är upptagen med så mycket annat än att sitta och lägga tid på bloggen, det är ju roligare att leva livet än att dokumentera det. Med det sagt så hade ju denna bloggen ett syft från början, som inte längre är aktuellt, kanske skulle det kunna bli så att jag startar en annan blogg i framtiden med nått annat tema jag brinner för och vill göra till 100%.

Så tack för denna tiden, det har varit roligt och utvecklande att dela stora delar av mitt liv med er läsare, men livet rullar vidare och det kan vi dela på andra ställen än på nätet. Stor kram vänner!





Kommentarer
Postat av: Anonym

It was fun to follow you on your adventures! Love lisa

2010-06-14 @ 01:46:14
Postat av: Marita

Åh, vad tråkigt, jag som alltid går in på din blogg och ser om det hänt något nytt. Ett stort Grattis till din nya lägenhet, det skall väl bli kul o installera sig där. Ha det så gott o många kramar,vi hörs

2010-06-16 @ 21:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0