There's nothing more fun than...

Karolina säger (18:32):
åååååhh va jag har tråkigt
nää man kanske skulle ta och göra nått dumt?

Vän säger (18:32):
åh, något dumt... det låter kul   vadå? 

Karolina säger (18:33):

jag vet inte, men visst låter det kul? =)

Vän säger (18:33):

oh ja 

Karolina säger (18:34):

va skönt att veta att det inte bara e jag som tänker så ^^

Vän säger (18:35):

haha
problemet är bara att jag inte har så mycket idéer på vad för dumt 

Karolina säger (18:36):

nee och jag kan ju inte säga vad jag tänkte på för då vet ju nån och det e roligare att göra dumma saker när man måste smyga ^^

--------------------------------------------------------------

Det är ingen idé, jag vet att ni också tycker det låter kul.


Boredom is when stupid things happens -  K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0