K tipsar

Jag har bestämt mig för att sakta men säkert göra om min blogg, till någonting mer passande eftersom jag inte är aupair längre. Som en del i detta kommer nu ytterligare en ny genre "K tipsar".

Igår var jag hemma hos min vän Cara efter jobbet och såg filmen "The fourth kind" med Milla Jovovich. Jag hade fått för mig att det var en ren skräck film men blev positivt överraskad när den snarare var mer thriller / Sci-Fi / mystery. Filmen innehåller en del material från riktiga hypnos sessioner och jag tyckte att blandningen mellan det verkliga filmmaterialet och dramatiseringen var skickligt gjord. Temat hade en intressant vinkling och jag var helt inne i filmen varenda minut.



Se den!




Innan jag går och lagar lite käk vill jag tipsa om en låt som jag fått stenhårt på huvet de senaste dagarna.





Visst är den bra?! Puss K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0