Allt i ett: Underhållning och terapi.

Ikväll introducerar jag en ny genre på min blogg. Den heter "På nätet" och finns nu mera i sidomenyn till höger.

Jag pratade med en vännina på nätet ikväll, hon får lov att vara anonym i utdraget av vår chatt nedan.


VÄNNINA säger:

okej....
ja men då är det la på tiden att skaffa en riktig kille en bra en och inte en sån där "tuffing"
utan en jävla riktig. haha

Karolina säger:
hahaha
vad är en riktigt kille?

VÄNNINA säger:
en snäll omtänksam snygg ärlig kille som bryr sig om dig och gör allt för dig
och ett jävla bra plus att han är bra i sängen

Karolina säger:
hahaha kan man få allt det i ett paket, och vart hämtar man paketet?

VÄNNINA säger:
haahah... jaaa jag har fått det... hmmm jag skulle satsa på en finne om jag vore dig  
tänk nu inte anabola-torsk
haha

Karolina säger:
LOL

......

-----------------Här tar vi bort en bit av chatten som är barnförbjuden-------------
och sätter in en bild istället



----------------------------------------------------------------------------------------------


......

VÄNNINA säger:
nä men seriöst! ingen mer anabola-torsk för dig fatta?!?!?!?

Karolina säger:

hahahaha, men jag måste väl kunna hitta en bra kille med muskler också eller?

VÄNNINA säger:
jaaa men inte en sån där jävla torsk!

Karolina säger:
hahaha

VÄNNINA säger:
det finns bra killar med muskler med som faktiskt... tro det eller ej, har en hjärna!
det är inte bara muskler och bra sex som gäller utan bra personlighet

Karolina säger:
jaaa klart, jag letar ju efter en helhetslösning
du råkar inte känna någon? =P

VÄNNINA säger:

hmmmmmmm njääää faktiskt inte... det är lite dåligt på den fronten :/

Karolina säger:

jaaa jag menar ju det

det e inte lätt att hitta och alla nutcases dras av någon anledning till mig, eller så e det tvärt om, gud tänk om jag typ tänder på nutcases?

VÄNNINA säger:
HAHA lets hope not!
i så fall får du bara använda ett annat tankesätt, om du märker att du dras till sådana nutcases... så kanske det ligger i ditt sätt att tänka, du kanske tror att du kan förändra dom men det kan du inte, och det slutar i att du blir sårad..... och dom bryr sig inte

Karolina säger:

jaa jag antar att jag inte tycker det är kul om jag inte ser en utmaning i det hela..

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


man skulle kunna se det som att jag misslyckats för att jag är uttråkad...


eller...


Felprogramerad


kanske båda...

Puss ;-)




Kommentarer
Postat av: Sandra

På vilket sätt blev du sårad av din förra kille? Hört att det var du som sårade honom. Han var väl en sådan kille som du beskriver att du vill ha.

Du borde kanske satsa på honom igen ;)

2010-04-18 @ 17:46:06
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Lisa Antonsson

Din väninna har en poäng! Dags att ut forska andra områden. Och gillar inte nutcases du gillar utmaningar!



Love ya!

2010-04-19 @ 00:47:43
URL: http://lisaantonsson.se
Postat av: Mia

Jag har faktiskt en kille med allt detta!!! ;O)



Kul att du är hemma igen! =)

Ha en fin dag =D

Postat av: Sandra

Svar. ursäkta mig, men jag har inte skrivit kommentaren ovan. Det måste vara någon som använt mig bloggadress.

Jag har ingen aning om vem calle är?

2010-04-20 @ 07:55:18
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: K

Hej Sandra #1, Jag får anta att du menar Calle. Jag vill inte lämna ut någon i min blogg och försöker hålla mina privata relationer utanför bloggen.



Men det jag kan säga är att båda sårade varandra ganska mycket... Vi ville olika saker och hade olika prioriteringar och värderingar. När man inser att man måste ge upp på ett förhållande så går lika många förväntningar, förhoppningar och drömmar i krash som när man blir lämnad, och sånt gör alltid ont som fan. Vi var inte rätt för varandra, och det tog ett tag för oss att komma underfund med. Vad jag vet så har han tjej nu. Jag är glad för hans skull och hoppas att han är lyckligare med henne.

2010-04-20 @ 12:41:02
URL: http://leithay.blogg.se/
Postat av: K

Ps. Sandra #1 nästa gång kan det ju vara en fördel att använda din riktiga identitet istället fö att stjäla någon annans....

2010-04-21 @ 08:22:55
URL: http://leithay.blogg.se/
Postat av: K

Sara #2, hej hoppas inte detta händer igen, det skulle ju kunna bli lite jobbigt för dig.



Mia, =) Ja Markus verkar stämma bra in på den beskrivningen och ni är så söta ihop!

Det är kul att vara hemma igen, och nästa gång jag ser dig så hoppas jag att jag har tid att stanna och prata lite, Kram!



Lisa, Ja klart att det ligger nått i det, tur att jag inte har nån brådska =) <3

2010-04-21 @ 08:28:49
URL: http://leithay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0