Why?!



M&M är rent ut sagt så j-vla äckliga men nog fan ligger jag på sängen nu och äter dem. Dem borde ha en sån där varningslapp på sig som ciggarettpaket, för det finns inte en själ som bara tar en och lämnar resten.

Anyway, här ligger jag efter min arbetsdag (en fredagkväll) för trött för att göra mycket mer än att äta m&m:s , äcklas, surfa och vänta på att Lisa ska få tummen ur att svara på telefonen. Jag borde ha nått bättre för mig, fast å andra sidan så har jag ju grejer i helgen och jag sov nästan inget inatt. Jag hade en kort as mysko dröm om ett ex inatt och efter det kunde jag verkligen inte sova.

Nu är m&m påsen äntligen slut.

Kommentarer
Postat av: Lisen

Du har fel min kära! Dem är underbara <3

2009-09-19 @ 17:06:59
URL: http://lisaantonsson.se
Postat av: syster

vem? :o är det den jag tror att det är?

2009-09-21 @ 18:35:54
Postat av: k

Lisa: äckliga är dem! Smakar kemiskt



Erika: Markus var det

2009-09-22 @ 01:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0