Praktiska lärdomar

Här kommer ett kort inlägg om några saker jag lärt mig sen jag kom till USA:


- Allt är inte stort i USA (speciellt inte portionerna hemma hos min värdfamilj) nej, det mesta är gigantiskt...



-Med ovanstående i åtanke.... kan jag inte rekomendera att köra vilse på en amerikansk militär bas, speciellt inte när man letar efter ett ställe som är classifierat (inte finns på kartan) och jag kan meddela att GPS funkar inte inom militärområden.








- Vi svenskar har ingen aning om vad trafikstockning betyder och har inget som ens liknar USA:s motorvägar, I's hell on earth, 6 filer i en riktning och ett riktigt jäkla skatbo när man ska ta sig ur.





Detta kommer säkert bli en serie för jag har inte tid med fler just nu.
Simma lugnt!

Puss K




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0