I died a little today

And went to HEAVEN! =D

Jag har haft en grym dag! Först var jag på the masonic temple men det ska jag berätta mer om imorgon och visa bilder på. Men efter det åkte vi till springfield mall, och jag blev så lycklig när jag såg



Det är en sån härlig affär och jag tänkte att min dag var gjord för att jag har längtat efter att gå in i den affären så länge men



sen hittade jag en ännu mer humpalicious affär =)
Erika du kommer älska denna, men



Du kommer gifta dig och skaffa massa söta barn med den här, för det gjorde jag ^^
Alltså det är en helt ny nivå av affär, som en stoor gigantiskt gammaldags godisaffär, fast med UNDERKLÄDER, SMINK, PERFUMES och massa andra hemligheter tjejer har.


Min nya BH is the shit!

Sen var vi ju så klart på American Eagle... mmmmmm mums

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0