En shoppaholics bekännelser...

Här kommer mina senaste bekännelser....



Ny datorväska behövde jag ju såklart innan jag åkte...





Och äntligen en ny kamera, så nu kommer det komma massa nya bra bilder =)





Mysiga återfuktande sockar är ett måste i ett AC rum när man sover..





En helt awsome t-shirt (fram)



(bak)





Ja, jag är skadad, men jag var tvungen att ha den när jag såg den, jag skyller det på sena vampyrkvällar när jag var 4 =P känn dig träffad Marita ;-)





And a bag ^^ (den ser blå ut på bilden men den är lila)




Och grymma skor från Hush Puppies =D





"When in Rome..." Yanke candle luktar såå gott i mitt rum.




Början på min snöglob samling =)




Och det absolut bästa av allt som jag velat ha enda sen jag såg The Illusionist

så här funkar den:









Kommentarer
Postat av: Mia

Jätte fina saker du köpt!! =D Hoppas att du trivs kanon! Du får shoppa lite för mig med =0) Kramar på dig....

Postat av: Syster

Gud va mkt du har hunnit med medan jag varit borta! Helt sjukt grymt att du köpt det halsbandet! Är det som det är på videon? (a) jag saknar dig! Puss

2009-09-13 @ 21:55:52
Postat av: Lisen

Wow din lilla shopp o holic ;) Jag gillart dock :D

2009-09-14 @ 04:23:17
URL: http://lisaantonsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0