En heldag med Natalie =)

Yes Natalie åke till DC och gick på...




Där vi såg massa



Viktiga gubbar



Som vi posade med



På olika sätt



Sniffade på



Härmade



Och petade på ^^



Och satt eventuellt i knä på o_O



Och det är det närmaste jag har varit en kille sen jag kom hit =P
Eller tja, det var ju inte riktigt sant...





Han var CIA, ganska stel av sig men tall and dark ^^ Nää skämt och sido så träffade jag faktiskt min första livslevande FBI agent senare på kvällen hemma hos Natalie, sug på den ni ;)



Sen var det ju Tom, alla mobbar honom för att han är kort men han är ju för fasen den enda grabben i normal längd av alla kändisarna!



Brad och hans



Vandrande pinne...



Sen hängde jag lite med Bob Dylan =)



Natalie hängde ju såklart också med några av dem =)



Natalie är verkligen tiny...



Och Denzel är STOR...



Vi hängde med mer musik folk













Dansade lite



Och avslutade med lite fler politiker...













Träffade paret Obama och lånade hans kontor lite



Fast det coolaste med det var skrivbordet som visat i Da Vinci koden =)



Det var allt för denna gången, någonstans efter denna bilden tog mitt batteri slut, det var synd för efter vaxmuséet vandrade vi omkring i 5 timmar i downtown DC och såg massa intressanta och vackra saker.

Puss på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0