Välkommen till min nya blogg!



Jag precis som många andra hade lovat mig själv att inte börja blogga,  bloggning är ju bara för personer som helt enkelt inte kan låta bli att ge oavbruten respons på allt och inget, och jag precis som många bryter nu mitt löfte.

Tanken med denna blogg är att underlätta för min familj, vänner och andra som är intresserade att följa mig under mitt kommande år i USA som au pair. Min ansökan, som består av en hel bunt papper, kommer jag skicka in i veckan för granskning, och om ca 3 veckor kommer letandet efter den perfekta familjen att starta. Om allt går enligt planen kommer jag troligtvis åka iväg till USA i slutet av augusti =)

Så är du intresserad av att följa med mig ut i världen på ett av många äventyr så lägg till min blogg under favoriter!

XOXO / K

suddig vår bild

Kommentarer
Postat av: Maria W

Gjorrrt!!

2009-05-21 @ 15:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0