Men skit också!

Jag idag jobbar jag natt på misteröd, så under dagen hade jag tänkt att ta det lugnt, kolla lite FRINGE avsnitt, posta min ansökan, och göra ett blogginlägg med bilder från förra helgen när jag tog en roadtrip till Tidaholm.

Men.. det sista pappret (en child care reference från en gammal arbetsgivare) har fortfarande inte kommit och dyker väl upp i posten på måndag, så nu måste jag vänta ytterligare med det.

Blogg.se funkar inte riktigt, det går inte att lägga upp bilder, så då blir det svårt att göra det inläggen jag hade tänkt.

Och som grädde på moset fungerar inte Fringe streamingen ordentligt så det bara hoppar över bitar hela tiden.

Anyway, jag gör ett nytt försök med bilder lite senare.

XO / K


Kommentarer
Postat av: Lisa Antonsson

Behöver du hjälp Karro? Lisa kan ladda upp bilder på blogg.se ;)

2009-05-22 @ 22:17:51
URL: http://lisaantonsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0