Live striptease?

Här kommer lite bilder från min roadtrip till Tidaholm förra helgen!
Ps. Datumstämplarna stämmer ju uppenbarligen inte.
I drive
En redan lång resa blev ännu längre tack vare eniros inte helt korrekta kartor

väg
Men det är ju resan som gör det =) Och efter många mil av samma utsikt, kommer plötsligt...

striptease
Nått väldigt oväntat! 2,5 mil utanför Skara... i skogen... Tada!

ingång
Det som slår mig är att det känns som att det är inkorporerat i samhället, jag menar det står ju en gul postlåda precis utanför, vi har våran postlåda utan för ICA är detta motsvariheten till deras naturliga knytpunkt? Och framförallt vilka jobbar där? För jag lyckades nog få med ett av de enda husen i närheten i bakgrunden. Bondmoran kanske extraknäcker?

fika
Resten av helgen var fylld med fika, god mat och bra samtal. (Jag och Gabriella min biologiska pappas fru, satt på ett cafe precis brevid ett litet vattenfall och mumsade =))

promenad
Fint väder var det och jag var ute och promenerade en del med både Gabriella och Klaus.


Klaus guidade mig genom Tidaholm och berättade allt som var värt att veta.


Och jag posade framför mina favvo träd =)

K out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0